Golan Yossifon
נפתח קמפיין עולמי למיתוג חדש לפיליפינים בתחום התיירות
משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש להגברת תנועת התיירות לארץ האיים הקסומה, אחת המדינות היפות והמיוחדות בתבל.
שם הסלוגן שנבחר לקמפיין: Love The Philippines. המיתוג החדש נחשף אתמול במהלך חגיגות היובל במנילה להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, בהשתתפות נשיא הפיליפינים, פרדיננד מרקוס,
ושרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו.
האירוע הססגוני נערך במלון מנילה המפורסם והאייקוני. במלון נמצאת הסוויטה של הגנרל דגלאס מקארתור, שהיה המפקד העליון של כוחות הברית במזרח אסיה.
נשיא הפיליפינים מרקוס אמר בטקס כי הקמפיין עם המיתוג החדש של הפיליפינים משקף את האהבה העצומה שכל אחד מאיתנו חש לארץ האיים הקסומה.
הנשיא הוסיף ואמר כי תנועת התיירות לפיליפינים צומחת וכי הקמפיין נועד לקדם ולשפר את החוויה הכוללת של כל מבקר בפיליפינים. שכן, הפיליפינים משקיעה משאבים רבים בפיתוח תשתיות תיירותיות לטובת התיירים.
הנשיא שיבח את פועלה של שרת התיירות וצוותה בקידום התיירות לפיליפינים.
שרת התיירות של הפיליפינים פרסקו אמרה כי חגיגות הזהב לציון 50 שנה להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, מהוות הזדמנות מצוינת להציג את הפיליפינים לעולם.
לדבריה, הסלוגן שנבחר לקמפיין משקף היטב את הרוח הפיליפינית ואת קבלת הפנים החמה מהלב, שלה זוכה כל תייר בפיליפינים. השרה פרסקו הוסיפה כי הפיליפינים היא מדינה עם מגוון ביולוגי עצום, עם תרבות והיסטוריה עשירה,
קולינריה מיוחדת ופסיפס אנושי מרתק. לדבריה, המיתוג החדש משקף את חזונו של הנשיא מרקוס להפיכת הפיליפינים למעצמת תיירות עולמית.